English

ДПА-2018 з іноземних мов в основній школі (9 клас)


Як правильно підготуватися до ДПА?


 По-перше, не треба панікувати ні дорослим, ні дітям.  ДПА - не привід для істерик. Мільйони людей вже пройшли, і ще більша кількість людей буде проходити цей шлях. Треба відзначити, що всі вони після цього живі і здорові. Проблема написання ДПА- чисто надумана проблема.
Адже це звичайна контрольна робота, тільки більш урочиста.
По-друге, не ставте собі та своїй дитині надзавдань, наприклад, здати тільки на «12»Реалістично підійдіть до ситуації, адже можлива невдача може негативно позначитися на здоров'ї, не посилюйте її.


Поради батькам 

Не підвищуйте тривожність дитини напередодні тестування - це може негативно позначитися на результаті тестування. Дитині завжди передається хвилювання батьків, і якщо дорослі у відповідальний момент можуть впоратися зі своїми емоціями, то дитина в силу вікових особливостей може емоційно "зірватися". 



Запевняйте дітей, хваліть їх за те, що вони роблять добре.

Підвищуйте їхню впевненість у собі, тому що чим більше дитина боїться невдачі, тим більше ймовірності допущення помилок.

Спостерігайте за самопочуттям дитини. Ніхто, крім Вас, не зможе вчасно помітити і запобігти погіршенню стану дитини, пов'язаного з перевтомою. 

Контролюйте режим підготовки дитини, не допускайте перевантажень, поясніть дитині, що вона обов'язково повинна чергувати заняття з відпочинком.

Забезпечте зручне місце для занять, прослідкуйте, щоб ніхто з домашніх не заважав.

Зверніть увагу на харчування дитини: під час інтенсивного розумового напруження необхідна поживна і різноманітна їжа і збалансований комплекс вітамінів. Такі продукти, як риба, сир, горіхи, курага і т.д. стимулюють роботу головного мозку.

Допоможіть дітям розподілити теми підготовки по днях.

Ознайомте дитину з методикою підготовки до іспитів. Не має сенсу зазубрювати весь фактичний матеріал, достатньо переглянути ключові моменти і вловити зміст і логіку матеріалу. Дуже корисно робити короткі схематичні виписки і таблиці, впорядковуючи досліджуваний матеріал за планом. Якщо дитина не вміє, покажіть їй, як це робиться на практиці. Лексику чи листи  можна виписати на листочки і повісити над письмовим столом, над ліжком, на кухні  і т.д.

Готуючи тестові завдання, не забувайте перевіряти з дитиною, чи пам"ятає вона те, що вже виконане. Для цього можна скористатися посиланням в кінці статті на підручник з ДПА і он-лайн переглядати вже виконані завдання.


Деякі закономірності запам'ятовування


1. Запам'ятовування ускладнюється непропорційно зростанню обсягу. Великий уривок вивчати корисніше, ніж короткий вислів.
 2. При однаковій кількості матеріалу краще запам'ятовується той, що є більш зрозумілим.
3. Розподілене заучування краще від концентрованого. Краще вчити з перервами, ніж підряд; краще помалу, ніж відразу.
4. Ефективніше більше часу витрачати на повторення з пам'яті, ніж на просте багаторазове читання.
5. Якщо працюєте з двома матеріалами, доцільно починати з більшого.



Заздалегідь під час тренування за тестовими завданнями привчайте дитину орієнтуватися в часі і вміти його розподіляти. Тоді у дитини буде навичка уміння концентруватися впродовж усього тестування, що надасть їй спокою і зніме зайву тривожність.


Якщо дитина не носить годинник, обов'язково дайте їй годинник на контрольну. 


Напередодні ДПА забезпечте дитині повноцінний відпочинок, вона повинна відпочити і як слід виспатися.

Під час написання ДПА cлід звернути увагу на наступне: 


· Пробігти очима весь тест, щоб побачити, якого типу завдання в ньому містяться, це допоможе налаштуватися на роботу;



· Уважно прочитати питання до кінця і зрозуміти його зміст (характерна помилка під час тестування - не дочитавши до кінця, за першими словами вже припускають відповідь і квапляться її вписати);

· Якщо не знаєш відповіді на запитання чи не впевнений, пропусти його і познач, щоб потім до нього повернутися;

· Якщо не зміг протягом відведеного часу відповісти на запитання, чи є сенс покластися на свою інтуїцію і вказати найбільш ймовірний варіант.

І пам'ятайте: найголовніше - це знизити напругу та тривожність дитини і забезпечити відповідні умови для занять.

І наостанок: ви людина зі своїми страхами, емоціями, амбіціями, зі своїми можливостями, характером і вміннями. Візьміть це з собою в допомогу, дотримуйтесь цих нехитрих правил і не мучте себе питанням: «Як правильно готуватися до ДПА?». Повірте, однозначної відповіді на нього немає! Головне – вірити в себе, виховувати цю віру в своїй дитині, і у вас обов’язково все вийде!
  
Скористуйтесь цим посиланням і потренуйтесь у вирішенні тестових завдань он-лайн. Удачі!

 http://dpa.in.ua/dpa-2018-zbirnik-zavdan-z-angliyskoyi-movi-9-klas-konstantinova-osvita/ 


     THE SCHEME OF WRITING OF AN INFORMAL LETTERS/E-MAILS
                        (схема написання неофіційного листа)

Dear Bill,
Great to hear from you again! Thanks for your letter/e-mail. I'm glad to hear that .....( виразити радість з приводу прочитаного) / I'm sorry to hear that.....(виразити прикрість з приводу прочитаного)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------    
answering the questions (2 абзац - відповіді на питання, подані в листі; звертайте увагу на часову форму)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Well, bye for now./ Well, I'd better go now. Hope to hear from you soon.
(заключні фрази - Поки що бувай / Мені треба йти. Сподіваюся скоро отримати відповідь)
Best wishes, / Take care, / Yours,
Tom. ( ім'я має бути вигадане)


           ЗРАЗКИ ЛИСТІВ ДО 1-4 БІЛЕТІВ

           TEST 1
Dear Bill,
Thank you for your letter. I’m glad to know about your friend.
As for me, I would like to tell you about my best friend Vicky. She is clever and kind. Vicky is gentle, quiet and well-bred. She is fond of reading. She knows a lot of interesting stories and funny jokes. Vicky goes in for sports. She plays tennis and swims.
Vicky is my classmate. We have been studying together in one form all the nine years of our school life.
We always meet at the weekends. We discuss books, listen to music or go shopping. We enjoy spending time together. I’m happy to have such a friend as Vicky.
Well, bye for now. Hope to hear from you soon.
Best wishes,
Tom                                                


              TEST 2
Dear Bill,
Thank you for your letter. Great to hear from you again. Sorry I didn’t write you earlier, I was busy preparing for my birthday. 
You know it will be on 10th July. Usually I celebrate it with my parents and friends at home. But this time we are going to celebrate it at the café. My parents will buy me a new bicycle. And I’d like to get new ear-phones or a cool watch.
Well, bye for now. Hope to hear from you soon.
   Best wishes,
        Tom

                   TEST  3
Dear Bill,

Great to hear from you again. Thank you for your letter.
I know you are busy preparing for your exams. The same to me. I’m going to have my exams in May and June. I’m going to take 3 exams in English, Ukrainian and Maths. I have chosen these subjects because they will be useful for my future job. I try to spend one hour per day to get ready for it. I do some tests, write dictations, review grammar rules. 
Well, bye for now. Hope to hear from you soon.
   Take care,
        Tom

                         TEST  4
Dear Bill,
Thank you for your letter. Great to hear from you again. I'm glad to know that you decided to learn Japanese.
I learn Ukrainian, English and German at school. But if I had a chance, I would like to learn Italian or French. They are very melodious and beautiful languages. Besides, I’d like to visit France and Italy. As for Japanese I think it’s very hard and not so widely used but very interesting.
Well, bye for now. Hope to hear from you soon.
    Best wishes,
          Tom
                                                                                                 

                        SHORT INFORMATION/ BRIEF NOTES
                  (коротке інформаційне повідомлення)


Складається з 3-х абзаців:
1- загальна інформація по питанню
2- розгляд питання, свої приклади, ідеї…..
3- заключний абзац, підсумки
Початок:  Needless to say….. Немає потреби говорити...

             It is generally known that…..Загально відомо, що...
Власна думкаI think / I believe…. Я гадаю....
                     In my opinion/ To my mind….. На мою думку...
                        It seems to me that……Мені здається що....

Додавання нових ідей, інформації: 

                                           Moreover….Більш того....
                                    …also…(після підмета) ..... також...
                                           In addition….. На додаток....
Наведення прикладів: For example……На приклад....
                                           ….such as…. такий як....

Різні точки зору (протиставлення):

On the one hand….on the other hand…. З одного боку....з іншого боку.....
                              However….Однак / Тим не менш....
                              Although….Хоча...

Завершення, висновки: 

                                In conclusion…….На завершення...
                                To sum it up…….Підсумовуючи це....

Офіційний стиль, не вживаються скорочені форми. Для написання повідомлення в основному використовується теперішній час (Present Simple)

         TEST 7

Needless to say that books are a part of our life. People read books to get necessary information and just for pleasure.
As for me I enjoy reading and I have got a favourite book. It is “ Spartacus”. It is a historical novel about the greatest gladiator. I like it because this book gives a lot of historical information, for example about ancient Rome and gladiators’ fights. It also tells about real friendship, courage and love.
I know teenagers read less books now. But to my mind  they just have not found their favourite book yet.


                                                                 
             TEST 10

It is generally known that most teenagers are fond of sports. And it is great because sport helps to be strong, healthy and energetic.
As for our country football, basketball, swimming, boxing and wrestling are the most popular with teenagers. Although some of them prefer extreme sports such as surfing, diving, canoeing, ice and rock climbing, skateboarding and snowboarding. I think these kinds of sport give lots of adrenaline and the feeling of freedom, that is why they are popular.
My favourite kind of sport is………. It helps me to  keep  fit and to be always in good spirits. 








Проведення ДПА в основній школі у 2018 році (9 клас)


Державна підсумкова атестація (ДПА) у основній школі в 2017/2018 навчальному році проводиться відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, листа МОН Щодо проведення державної підсумкової атестації у закладах загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році та листа МОН Про організоване завершення 2017/2018 н. р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти.
Строки проведення. Заклади загальної середньої освіти самостійно визначають строки проведення державної підсумкової атестації, свята «Останній дзвоник» та випускних вечорів.
Атестація проводиться за місцем навчання у письмовій формі. Завдання для проведення ДПА укладають вчителі закладу освіти, відповідно до затверджених Міністерством орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань, і затверджує керівник закладу освіти.
У 9-х класах державна підсумкова атестація проводиться з трьох предметів:
  • українська мова;
  • математика;
  • предмет за вибором педагогічної ради закладу освіти з одного зазначених навчальних предметів: українська література, зарубіжна література, іноземна мова (англійська/німецька/іспанська/французька мова відповідно до навчального плану закладу освіти), історія України, всесвітня історія, правознавство (практичний курс), географія, біологія, хімія, фізика, інформатика. У закладах освіти з навчанням або вивченням мов національних меншин третім предметом для проведення ДПА можуть бути мова національної меншини або інтегрований курс «Література».

Виставлення оцінок за ДПА
Результати ДПА не враховуються при виставленні річних оцінок з предметів, з яких проводилось ДПА. Оцінки за ДПА виставляються в Класному журналі у колонку з написом "ДПА" без зазначення дати після колонки з написом "Річна" і додаток до свідоцтва про базову середню освіту; заносяться до Протоколу державної підсумкової атестації, книги обліку і видачі документів про здобуття базової середньої освіти.





ДПА-2018 з іноземних мов в основній школі (9 клас)


Атестація з іноземних мов проводиться у письмовій формі і складається з трьох частин (читання, використання мови та письмове повідомлення) за матеріалами, підготовленими вчителем.
При цьому необхідно дотримуватися основних вимог щодо підготовки завдань, насамперед - відповідності завдань рівням зазначених у державних стандартах та навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів: рівень А2+; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов рівень В1.
Матеріали повинні забезпечити виявлення рівня сформованості в учнів умінь за двома видами мовленнєвої діяльності та виявляти рівень володіння учнем (ученицею) іноземною мовою.
Вчитель формує завдання з трьох вищезазначених складових відповідного рівня відповідно до типу навчального закладу на окремому бланку. До складу матеріалів має входити: текст для читання з одним післятекстовим завданням; текст із пропущеними словами на використання мови та одного завдання для написання письмового повідомлення.
Кількість варіантів готується вчителем відповідно до кількості учнів у класі, які виявили бажання проходити атестацію з іноземних мов. Кожен (кожна) учень (учениця) отримує окремий варіант. Правильність виконання завдань оцінює вчитель відповідно до критеріїв та схеми оцінювання завдань. На виконання усіх завдань відводиться одна астрономічна година.
Вимоги до складових частин атестації.
Перше завдання – читання тексту та виконання післятекстового завдання. Мета – виявити рівень  сформованості умінь учнів читати і розуміти тексти самостійно, у визначений проміжок часу.
Типи текстів: статті із періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, реклама; розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо); меню, кулінарні рецепти; програми (телевізійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення.

Форми завдань: завдання із вибором правильної відповіді; завдання на встановлення відповідності (добір логічних пар); запитання з короткими відповідями (2-3 слова); встановлення логічного порядку простого тексту; знаходження аргументів та висновків; встановлення зв’язків між інформаційними блоками; вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв. Для кожного тестового завдання запропоновано декілька варіантів відповідей, з яких тільки одна правильна. Завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь.
Друге завдання – використання мови.  Це завдання відкритої форми з короткою відповіддю. Мета – визначити рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що дадуть можливість учням вільно спілкуватися іноземною мовою.
Забезпечення: тексти різні за обсягом та складністю, пов’язані із ситуаціями спілкування в контексті дійсності та життя у країнах, мова яких вивчається.
Форми завдань: завдання із вибором однієї правильної відповіді. Завдання полягає у тому, щоб учень (учениця) вибрав(-ла) одну правильну відповідь із чотирьох варіантів відповідей; текст із пропусками для заповнення. Учень (учениця) має заповнити пропуски в тексті, використовуючи подані слова або словосполучення. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей записана одна правильна відповідь.
Третє завдання – писемне мовлення. Мета – визначити рівень сформованості в учнів навичок та вмінь необхідних для вирішення на письмі комунікативних завдань, що пов’язані із повсякденним життям.
Запропоновані завдання: письмові - супроводжуються спеціальними поясненнями, які визначають про що саме учні повинні написати. Від учнів вимагається створити тексти на основі конкретної ситуації і направляючих вказівок: письмових підказок (повідомлень, листів, оголошень, реклами тощо); візуальних підказок (картинок, фотографій, таблиць, схем тощо). Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо учень надав запис завдання без граматичних та лексичних помилок.
Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу,відповідно до листа МОН № 1/9-185 від 27 березня 2018 року.

Немає коментарів:

Дописати коментар